.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
در این آیین علی بابایی کارنامی بر مسند مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست و از زحمات اسماعیل نیلچیان تجلیل به عمل آمد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، در این آیین علی بابایی کارنامی بر مسند مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست و از زحمات اسماعیل نیلچیان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور سید محمدرضا موالی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی واستان‌های وزارت تعاون، کار، ورفاه اجتماعی، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران وتنی چند از مدیران وتشکلات کارگری وکارفرمایی برگزار شد‏، سید محمدرضا موالی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: مازندران سرشار از استعداد‌ها و ظرفیت بالا در زمینه‌های مختلف است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها ۱۱ دستگاه تابعه دارد، تصریح کرد: ‌ شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه به عنوان بازوان توانمند در جهت شکوفتی وزارت تعاون، ایجاد شد.

موالی‌زاده با بیان اینکه توانمندسازی و نظارت بر تشکل‌های تعاونی، به منظور افزایش سهم تعاون در اقتصاد استان است، ادامه داد: رهبری در سیاست‌های کلی ابلاغ کرده‌اند که سهم تعاون در ایجاد اشتغال در برنامه پنجم توسعه به ۲۵ درصد افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه مقوله سه‌جانبه گرایی به خوبی از طریق وزارتخانه اعمال می‌شود، گفت: ‌ این رابطه هر روز باید نزدیک شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که موضوع اشتغال، بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ‌ در این راستا شورای عالی اشتغال فعال شده و به صورت مرتب، مصوبات این مجموعه را شاهد هستیم.

سید علی اکبرطاهایی استاندار مازندران نیز در این مراسم ضمن قددانی از زحمات نیلچیان مدیرکل سابق تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران در سخنانی گفت: سال قبل ۱۰۶هزار فرصت شغلی با همت و تلاش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران در استان ایجاد شد، در حالی که تعهد ما در این بخش ۱۰۲ هزار فرصت شغلی بود.

او افزود: هم اکنون در مازندران هشت هزار تشکل اعم از تعاون کارگری و کارفرمایی وجود دارد و همه این تشکل‌ها نیازمند حمایت مادی و معنوی مسوولان نظام هستند.

استاندار مازندران حفظ ارزش‌های انسانی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: یکی از ماموریت‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری توسعه، توانمند سازی و نظارت بر روند عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایان است.

وی افزود: امسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد و تحقق این امر مهم نیازمند عزم ملی و پشتوانه همه آحاد مردم است.

طاهایی از مسوولیت پذیری در نظام اسلامی به عنوان یک امانت الهی یاد کرد و گفت: سپردن مسوولیت به دیگران کار بسیار سخت و دشواری است زیرا خدمت کردن به مردم عشق و علاقه وافر می‌خواهد که این عشق و علاقه خوشبختانه در دولت خدمتگزار وجود دارد.

وی کار کردن برای رضای خدا بویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را یک نوع عبادت دانست و افزود: به طور قطع هر گونه زحمات برای رضای خدا بدون پاداش نمی‌ماند.

استاندار مازندران گفت: ما همیشه وامدار شهدا هستیم زیرا امنیت، تولید، کار، عزت و افتخاری که نصیب ایران اسلامی شد به همت، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بود.
وی تقوا را بهترین پاداش برای انسان دانست و افزود: کسانی که که تقوا الهی را در پیش بگیرند در تمام امور زندگی موفق و نزد خداوند منان سربلند هستند.

در پایان این مراسم از خدمات اسماعیل نیلچیان ، مدیر كل سابق تعاون، كار و رفاه اجتماعی مازندران قدردانی و علی بابایی كارنامی به عنوان مدیر كل جدید معرفی شد.
-اسماعيل نيلچيان مديركل سابق تعاون در استان مازندران بود كه پس از تشكيل وزارتخانه تعاون كار رفاه اجتماعي بعنوان اولين مدير كل تعاون كار رفاه اجتماعي در اين سازمان بزرگ مديريت كرد كه به علت بازنشتگي به پايان ماموريت كاري خود رسيد و علي بابايي كارنامي بعنوان دومين مديركل تعاون كار رفاه اجتماعي توسط شيخ الاسلام وزير مازندراني دولت منصوب شد
علي بابايي كارنامي كه از بدنه دستگاه كار و كارگري مازندران و كشور مي باشد تحصيلات وي كارشناس ارشد مديريت اقتصاد گرايش توسعه و برنامه ريزي است
از مهمترين سوابق كاري علي بابايي كارنامي مي توان به عضوء شوراي بخش چهاردانگه،بخشدار چهاردانگه، اولين رئيس شوراي شهرستان ساري ،معاون سياسي فرماندار مركز مازندران،عضوء و رئيس شوراي كار و كارگري صنايع چوب و كاغذ مازندران ،رئيس كانون هماهنگي شورا هاي اسلامي كار مازندران،عضوء كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي كار كشور،عضوء شوراي اشتغال كشور،مشاور كار و كارگري استاندار مازندران،مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران،مدير و رئيس هئيت امناء موسسه بازيافت و مواد جامد استان مازندران عضوء هئيت مديره سازمان عمران و مسكن سازان بنياد مسكن ،نماينده شوراي نگهبان در انتخابات مختلف شهرستان و استان مازندران اشاره كرد

علي بابايي كارنامي در حالي مديركل تعاون كار رفاه اجتماعي استان مازندران شد كه در سالهاي گذشته حكم فرمانداري محمودآباد و فرمانداري ساري توسط وزير كشور براي وي امضاء شد كه به دلايلي نامشخص نتوانست بر صندلي فرمانداري اين دو شهر تكيه بزند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.